صداباران

صداباران مرجع موزیک های ایرانی

صداباران

صداباران مرجع موزیک های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۳ ق.ظ

۰

متن آهنگ آدم نبودی از احسان رحمانیان

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۳ ق.ظ

متن آهنگ آدم نبودی از احسان رحمانیان

متن آهنگ آدم نبودی از احسان رحمانیان :


بازم کنارت تموم خاطره هامونو گذاشتم

شد چشام تر شنیدم که گفتی من دوسش نداشتم

بازم که اشکام داره این صورت و سیلی میزنه

نیستی و حالم خیلی داغون و بده

میبینی باز اومده فکر تو من چی بگم به این دل

بیا جمعش کن ببر دلی رو که از تو هم بریده

تمام خاطره هام ساخته جلوم دیوار سنگی

همه رو اخرشم این دلم از چشمای من دید

تو خیالمم نیا نه نمیخوام بودنتو

این همه خاطره موند جای تو و بودن تو

میبینی که میشه سر کرد بی تو و یاد مریضت

با این که ادم نبودی خاطرت واسم عزیزه

میبینی باز اومده فکر تو من چی بگم به این دل

بیا جمعش کن ببر دلی رو که از تو هم بریده

تمام خاطره هام ساخته جلوم دیوار سنگی

همه رو اخرشم این دلم از چشمای من دید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی