صداباران

صداباران مرجع موزیک های ایرانی

صداباران

صداباران مرجع موزیک های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ق.ظ

۱

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام دلدارک

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید  به نام دلدارک

( تنظیم : سعید سـاشا / میکس و مستر : محمد فلاحی )

Download New Music Hamed Pahlan – Deldarak

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام دلدارک

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Hamed Pahlan – Deldarak

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Hamed Pahlan – Deldarak

====================================

متن آهنگ حامد پهلان به نام دلدارک :

دلم جا نمیشه تو سینه انگار داره یارم میشه نزدیکو نزدیک

پر حاله خوشه وعده ی دیدار داره یارم میشه نزدیکو نزدیک

آخ صدای پاشو قدمهاشو چشای رنگی گیراش منو کشته

لحن حرفاشو نفسهاشو همه ی ناز و اداهاش منو کشته

دور تو بگردم یار میدونی دلم گیره به تو نفسم بنده بی تو نفسم میره

دور تو بگردم یار میدونی دلم گیره به تو نفسم بنده بی تو نفسم میره

***

متن آهنگ دلدارک از حامد پهلان در صداباران

***

قابل بدون قلبمو درمون بکن دردمو دلدارک من

با من بمون تا تهش تا آخر آخرش دلدارک من ای یارک من دلدارک من

دور تو بگردم یار میدونی دلم گیره به تو نفسم بنده بی تو نفسم میره

دور تو بگردم یار میدونی دلم گیره به تو نفسم بنده بی تو نفسم میره

دور تو بگردم یار میدونی دلم گیره به تو نفسم بنده بی تو نفسم میره

دور تو بگردم یار میدونی دلم گیره به تو نفسم بنده بی تو نفسم میره

نظرات  (۱)

۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۷:۰۰ محمدرضا جامی
سلام،باتشکر لطفا به وبلاگ ماهم سر بزنید.
اگه میشه وبلاگ مارو هم دنبال کنید ممنون میشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی